2016年5月18日星期三

AMBER 엠버_On My Own (Feat.Gen Neo) (English ver.)(英文版本) 中文歌词

http://watsub98.blogspot.com/2016/05/mv-amber-on-my-own-featgen-neo-english_18.html
点击图片以观看中字MV
























[中字MV] AMBER 엠버_On My Own (Feat.Gen Neo) (English ver.)(英文版)_Music Video下载点:http://adf.ly/1b74Vo


AMBER 엠버_On My Own (Feat.Gen Neo) (English ver.)(英文版本) 中文歌词
没关系 没关系
It’s okay it’s okay

我会骗你说没关系
I’ll lie and say It’s okay

这么久了 我才找到你
So far I’ve gone to get to you

没关系 没关系
It’s okay it’s okay

你看透了我那坚硬的脸
You see through my hardened face

尝试要在雨中看到光
Trying to see the light through the rain

真希望没有失去任何东西
Hoping that nothing's gone

但是我还是坚持下来了
But still I hold on

这个面具在变薄
This mask is running thin

我知道我失去了感觉
I know I’m losing my senses

我每天每夜都在祈祷
I pray each and every day

让我能清醒点
For me to stay awake

因为我只有我自己
‘Cause I’m on my own

你在哪里
where are you

太迟了 太迟了
It’s too late It’s too late

我不相信我竟然太迟了
Won’t believe I came too late

闹钟声吵起了我
The bells rung me out

但我已经倒下了
I’ve been knocked down

我已经完成了
I’m done for good

虽然没有办法
Though there’s no way

但是我坚持下来了
But still I hold on

这个面具在变薄
This mask is running thin

我知道我失去了感觉
I know I’m losing my senses

我每天每夜都在祈祷
I pray each and every day

让我能清醒点
For me to stay awake

因为我只有我自己
‘Cause I’m on my own

但是我坚持下来了
But still I hold on

我的呼吸在变薄
My breath now is running thin

我不管我是不是在失去
I don’t care that I’m losing

我只是想要你留下
I want you here to stay

有你才会有完整的我
For you complete me

但是现在我孤独一人
But I’m here alone

你在哪里
where are you

你在哪里
Where are you

没有太多的事情想讲
No more things left to say

我只是想你留下来
I just wanted you to stay

等下
Hold on

这个面具在变薄
This mask is running thin

我知道我失去了感觉
I know I’m losing my senses

我每天每夜都在祈祷
I pray each and every day

让我能清醒点
For me to stay awake

因为我只有我自己
‘Cause I’m on my own

你在哪里
where are you

没有评论 :

发表评论