2016年7月18日星期一

FTISLAND(FT아일랜드) _ Take Me Now 中文歌词


http://watsub98.blogspot.com/2016/07/mvftislandft-take-me-now.html
点击图片以观看中字MV


















[中字MV]FTISLAND(FT아일랜드) _ Take Me Now下载点:http://adf.ly/1cSd1j


FTISLAND(FT아일랜드) _ Take Me Now 中文歌词
在我疯狂之前
Before I lose my mind

在我失去再谎言前
Before I’m lost in lies

每个人都很肮脏
모두가 두려워

不想要在靠近
다가서지 않아


告诉我要去哪里
Tell me where to go

我的身体就会动
내 몸을 움직여

告诉我要去哪里
Tell me where to go

一直在消失
자꾸만 사라져

无论我如何喊叫 没人会看到
아무리 외쳐도 보이지 않는걸

无论我如何喊叫 没人会回答
아무리 외쳐도 대답이 없는걸

我的真理呢
Where is the truth?

我在尝试找着
I’m trying to find my

我在尝试找着我的路
I’m trying to find my way

我不需要你
I don’t need you

有时我很疯狂
Sometimes I’m crazy

有时我很迷失
Sometimes I’m lost

但是我会找到答案
But I will find an answer

现在带我走
Take me now

现在相信我
Trust me now

分裂我
Break me down

现在带我走
Take me now

现在相信我
Trust me now

分裂我
Break me down

一直到我自由地走了
Until I’m gone and free

一直到我终于看见
Until I finally see

有感觉了
느껴지고 있어

不会在太远
멀지 않다는걸

告诉我要去哪里
Tell me where to go

我的身体就会动
내 몸을 움직여

告诉我要去哪里
Tell me where to go

一直在消失
자꾸만 사라져

无论多长的时间 它都不会停止
얼마나 걸려도 멈출 수 없는걸

无论人们说了什么 它都不会停止
누가 뭐라 해도 멈출 수 없는걸

我的真理呢
Where is the truth?

我在尝试找着
I’m trying to find my

我在尝试找着我的路
I’m trying to find my way

我不需要你
I don’t need you

有时我很疯狂
Sometimes I’m crazy

有时我很迷失
Sometimes I’m lost

但是我会找到答案
But I will find an answer

现在带我走
Take me now

现在相信我
Trust me now

分裂我
Break me down

现在带我走
Take me now

现在相信我
Trust me now

分裂我
Break me down

我的真理呢
Where is the truth?

我在尝试找着
I’m trying to find my

我在尝试找着我的路
I’m trying to find my way

我不需要你
I don’t need you

有时我很疯狂
Sometimes I’m crazy

有时我很迷失
Sometimes I’m lost

但是我会找到答案
But I will find an answer

我的真理呢
Where is the truth?

我在尝试找着
I’m trying to find my

我在尝试找着我的路
I’m trying to find my way

我不需要你
I don’t need you

有时我很疯狂
Sometimes I’m crazy

有时我很迷失
Sometimes I’m lost

但是我会找到答案
But I will find an answer

现在带我走
Take me now

现在相信我
Trust me now

分裂我
Break me down

现在带我走
Take me now

现在相信我
Trust me now

分裂我
Break me down

我会找到答案
I will find an answer

现在带我走
Take me now

现在相信我
Trust me now

分裂我
Break me down

现在带我走
Take me now

现在相信我
Trust me now

分裂我
Break me down

我会找到答案
I will find an answer





没有评论 :

发表评论