2017年2月22日星期三

JINSIL(진실) 'Get Back' 中文歌词


http://watsub98.blogspot.com/2017/02/mvjinsil-get-back.html
点击图片以观看中字MV













JINSIL(진실) 'Get Back' 中文歌词
我的爱 亲爱的
MY LOVE MY DEAR

我离开这悲哀的道路
MY PATH FROM THIS SORROW

回来
GET BACK

回到我们曾知道的地方
TO THE PLACE WE USED TO KNOW


我们的爱 我们的命运
OUR LOVE OUR FATE

我们去救赎的路上
OUR WAY TO REDEMPTION

在这陪我
STAY HERE WITH ME

我的爱
MY LOVE

我的爱 亲爱的
MY LOVE MY DEAR

我想生存的意志
MY WILL TO SURVIVE

回来
GET BACK

我们为什么会这样
HOW DID WE END UP HERE

我们的爱 我们的命运
OUR LOVE OUR FATE

是我生存的原因
IS KEEPING ME ALIVE

在这陪我
STAY HERE WITH ME

我的爱
MY LOVE

我们的爱 我们的命运
OUR LOVE OUR FATE

我们去救赎的路上
OUR WAY TO REDEMPTION

在这陪我
STAY HERE WITH ME

我的爱
MY LOVE

我的爱 亲爱的
MY LOVE MY DEAR

我想生存的意志
MY WILL TO SURVIVE

回来
GET BACK

我们为什么会这样
HOW DO WE END UP HERE

我们的爱 我们的命运
OUR LOVE OUR FATE

是我生存的原因
IS KEEPING ME ALIVE

在这陪我
STAY HERE WITH ME

我的爱
MY LOVE

你发现我时 我支离破碎
YOU FOUND ME BROKEN INTO PIECES

在黑暗中
IN DARKNESS

你抓起我的手让我看到
YOU TOOK MY HANDS AND SHOWED ME

什么是希望
WHAT HOPE IS

我的爱 亲爱的
MY LOVE MY DEAR

我想生存的意志
MY WILL TO SURVIVE

回来
GET BACK

我们为什么会这样
HOW DO WE END UP HERE

我们的爱 我们的命运
OUR LOVE OUR FATE

是我生存的原因
IS KEEPING ME ALIVE

在这陪我
STAY HERE WITH ME

我的爱
MY LOVE



没有评论 :

发表评论